HTML

Az első tapasztalatok

2010.03.12. 12:41 E85 Almera

Kicsit késett a post, sorry :(

Mivel a közelemben nincs etanol kút, ezért picit várni kellett az első teletankra E85-el.
Azt kell mondjam, érdemes volt! :)

Valahogy jólesett 9200 Ft-ért teletenni Almi tankját, még akkor is , ha tudom hogy a bioetanolbol ~20% többletfogyasztás várható. Elkezdődött hát az E85power kit éles üzeme, és beállítása továbbra is opel16v segítségével.

Most nem mennék bele a paraméterezésbe, mert ez nyílván minden motornál más.
A lényeg, hogy eco, normál és sport módokban is egyaránt tesztelve jól érezhetően dinamikusabb lett a kocsi. Az előzetes jelek szerint a fogyasztás 10l felett várható picivel, de viszonylag sok hidegindítással, rövid utakkal, és gyakran próbálgatott sport móddal ez nem is meglepő. Ha így használnám a kocsit benzinnel sem lenne 8-8,5 liter alatt a fogyasztás így télen. Ha a logolások, és a beállítás befejeződik, valószínüleg a sport módot (gyak. padlógáz) kevesebbet fogom használni, és ugye remélhetőleg most már tényleg nyakunkon a tavasz!

Még egy kicsit a padlógázas, leforgatós üzemről. A logokból kiderül, hogy normál üzemben (ez nálam 4500 max fordulatot jelent) az injektorok jóval a max. kapacításuk alatt dolgoznak. Valahol 5700-6000 környékén van az a határ amit még tudnak teljesíteni, ami még ugyan nem a tiltás határa, de egy (na jó két ;) ) kezemen meg tudom számolni, hányszor forgattam redline-ig a motort... Felesleges, etanollal meg pláne az lenne.

folyt. köv.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://e85almera.blog.hu/api/trackback/id/tr431834002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása