HTML

Alakul ;)

2010.04.01. 12:39 E85 Almera

Túl vagyok a hétvégi túrán, és 2x is tankoltam. Természetesen E85-öt ;)

1 tank: ~60km BP, helyi (mindig hidegindítós) 10km-ekből ~100km, + autópálya "ésszel" szumma 410 km 9 literes átlaggal
(sport mód szinte semmi, igyekeztem ECO-val megoldani mindent)

2 tank: ~50km BP, + "eszetlen" autópályázás szumma 400km 10,3 átlaggal (főképp normál mód, jópár sport módos előzés)

Most ismét telitankkal tértem haza Érdről, és a 9 literes fogyasztás látszik normalizálódni.
Persze ismét az "okos" üzemmódban dolgozik a jobb lábam :D

Szűrőcsere megvolt ~1000km tiszta etanolos üzem után. Szét is kaptam a szűrőt, ami egyébként ~40e km-t kapott előtte benzinnel is. Semmi szokatlant nem tapasztaltam, gyakorlatilag sem elszineződést, sem szilárd szennyeződést nem észleltem.
Egy béna telefonos kép ismét a kiterített szűrőpapírról lentebb vala. :)

Kedden műszaki, de csak le kell mosnom a járgányt, nincs javítanivaló.
Kiváncsi leszek a környezetvédelmi mérésre...


 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://e85almera.blog.hu/api/trackback/id/tr271886651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kustora 2010.04.12. 20:59:27

Az én autómban is E85power átalakító működik. Nagyon szépen muzsikál, de szerintem elég magas a benzineshez üzemhez viszonyított többletfogyasztásom. Kb.: 30%. Gábor maximálisan segítőkész, próbálgatjuk az újabb és újabb beállításokat, van új firmware is az átalakítóban. Neked, százalékosan kifejezve mennyivel eszik többet az autó? Őszintén ;)
Köszönöm!

E85 Almera 2010.04.13. 10:26:25

Szia!

Nekem még 1.03 a firmware, de talán szerdán tudok beugrani Gáborhoz.

20-30% között változik a többletfogyasztásom, lábfüggő.
7,5 helyett volt már 9 liter több tele tankon mérve, de ha hajtom akkor 8 helyett 10,3-10,5.
Őszintén ;)

kustora 2010.04.14. 14:20:19

Köszönöm!
Az enyémben már a 1.05 van. Ebben 2 szintű ECO mód van. Most letiltottuk a második fokozatot. Egy kicsit jobb lett a fogyasztás, de még mindig 10 feletti.
süti beállítások módosítása